اهدای 19 سری جهیزیه به نوعروسان در هفته عفاف و حجاب 
کد خبر: 4156038
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲

اهدای 19 سری جهیزیه به نوعروسان در هفته عفاف و حجاب 

رئیس کمیته امداد امام(ره)شهرستان آمل گفت: همزمان با هفته عفاف و حجاب و با هدف ترویج سنت ازدواج در جامعه، تعداد 19 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اهدا شد.

حبیب اله قلی پور

به گزارش ایکنا از مازندران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام(ره) مازندران، حبیب الله قلی پور، رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان آمل با اشاره به اینکه هفت هزار و  135 خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند. گفت: همزمان با هفته عفاف و حجاب  و با هدف ترویج سنت ازدواج در جامعه تعداد 19 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد با حضور مسئولان و خیران اهدا شد.

وی افزود: در راستای ترویج فرهنگ ازدواج پس از اجرای مراسم توزیع جهیزیه در دانشگاه شمال آمل و دانشگاه علمی کاربردی فذا، این مراسم برای سومین بار در محل دانشگاه فناوری های نوین شهرستان آمل جهت ترغیب جوانان به امر ازدواج به اجرا در آمده است.

قلی پور تصریح کرد: همزمان با اهدای جهیزیه جهت شروع زندگی جوانان امکان بهره مندی آنان از تسهیلات خوداشتغالی در راستای ایجاد درآمد پایدار جهت استحکام خانواده وجود داشته که همه ساله از محل اعتبارات تبصره خوداشتغالی شرایط ایجاد شغل برای زوج های جوان فراهم می شود.

انتهای پیام
captcha